Stephanie - toycollector93

Mycket nytt i hyllan sedan sist!
Som rubriken säger så har det hänt mycket sedan jag sist skrev i bloggen, så jag tänkte lägga in bilder på mina nykomlingar så du får en uppdatering ;) 
 
 
Min mamma var på loppis och lyckades hitta ponys från (nästan) alla generationerna ( ej g3,5) man blir ju så stolt över henne!! Bästa mamman har jag!! 
 
Så på första bilden ser ni g1:orna Cherries Jubilee och Peachy - väldigt fina, synd bara att dom har fått håret trimmat, men det går ju att fixa ;)
Andra bilden är på g2:orna Light Heart och Sundance (Special Birthday Magic)
Sista bilden är på g3:an Toola-Roola och g4:an Rarity
 
Sedan vann jag Daddy Sweet Celebrations på tradera!! 
Jättefin pony förutom ena ögat som är lite skrapad, men vad gör väl det nu när familjen Sweet Celebrations är komplett!! :D
 
Här är en bild på Baby Ribbs och Salty!! 
Jag köpte dom från USA på mlparenan som är den engelska hemsidan för alla mlp-fans. Det tog en evighet att få dom, men blev extremt glad när dom väl hittade fram!! :D
 
Sista bilden för detta inlägget är på Star Dancer och Sky Rocket (Sparkle ponies)
Två fina ponies som jag vann på tradera förra veckan!
 
 
 
Ha en trevlig Valborg! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress