Stephanie - toycollector93

Alla mina G4:or
 

Brushables:
Applejack (med färgat glitter)
Applejack (med extra symboler på benet)
Cheerilee
Flower Wishes II
Fluttershy (med färgat glitter)
Honeybuzz
Octavia Melody
Pinkie Pie
Pinkie Pie (med extra symboler på benet)
Rainbow Dash
Rarity
Skywhishes
Sweetie Drops
Twilight (med färgat glitter)

Cutie Mark Crusaders:
Apple Bloom – med djurmönster
Scootaloo
Scootaloo – med djurmönster
Sweetie Belle – med djurmönster

Pony vänner:
Spike - på all fyra
Spike – med rosett
Spike – som hund (Equestria)

Equestria dockor:
Flash Sentry
Fluttershy
Pinkie Pie
Rainbow Dash
Twilight Sparkle

Blind Bags:
Applejack - Wave 7 (transparent?)
Big MacIntosh – wave 3
Noteworthy – wave 3

McDonalds:
Applejack
Pinkie Pie
Twilight

 
Bildresultat för my little pony equestria
 
 
Nathalie Isaksson

Samlade på my little ponys när jag va liten och var ganska nördig inom området. Mina är från första o andra generationen. Skickade till och med in två teckningar till Hasbro som tillverkade andra generationer med design på framtida ponys. Dessa blev dock aldrig tillverkade men jag fick ett handskrivet brev tillbaka och en av deras nyare ponys. Haha, nördighetens sida av barndomen :)

Svar: Jag har blivit väldigt nördig nu, när det gäller my little pony. Jag gillar alla generationerna, men samlar från ett och tre :)
Va coolt att du fick ett svar ifrån dom iallafall ;) blev lite avundsjuk på dig, men jag skickade ju aldrig något brev till dom så kan inte klaga :)
Stephanie - mlpony93

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress