Stephanie - toycollector93

Önskelista för 2017
Jag tänkte att jag skulle bli mer organiserad i mitt pony-letande detta året och bestämde mig för att göra önskelista/vill-ha-lista för 2017. Ponysarna från generation 1 tror jag inte kommer att bli omöjliga att hitta, utan där handlar det mer om hur mycket pengar jag vill lägga på dom. För ponysarna ifrån generation 3 så tror jag det blir svårare att hitta, men ändå inte omöjligt och det ska ju vara en utmaning också för hela 2017. Ponysarna ifrån generation 4 var en lista jag gjorde för jag tyckte de var så fina, men tänkte inte på att vissa är väldigt ovanliga och kan vara omöjliga att hitta, så den listan tror jag inte blir komplett detta året, men man vet ju aldrig. Självklart kommer jag att fortsätta att leta på loppisar och tradera efter ponys, men det kan vara roligt att ha en utmaning detta året och prova något nytt. 
 
Ha det underbart! :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress