Stephanie - toycollector93

Ny uppdatering med bloggen
Hej på er! 
 
Jag har varit borta från bloggen ett tag då jag har varit upptagen med skolan och andra personliga saker som har uppkommit under våren, men nu ska jag försöka börja blogga igen. 
 
Under helgen har jag varit i Falkenberg där jag hittade två my little ponys och två monster high dockor vilket gjorde mig väldigt glad, eftersom jag tycker det är svårt att hitta dessa leksaker utanför tradera och ebay. Senare åkte jag förbi Varberg där jag stannade till vid Fyndmagasinet och då hittade jag DJ pon-3 och henne kunde jag bara inte motstå så hon fick följa med mig hem hon ockå. Så helgen kändes väldigt lyckad när det gäller utökning av mina två samlingar. 
 
Har inte så mycket mer att tillägga idag mer än att jag nu har spa för dockorna och ponysarna som sedan ska in i skåpet. Så nu ska jag fortsätta att ta hand om dem så hörs vi snart igen! 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress