Stephanie - toycollector93

Mitten av 2018
Hej på er! 
 
Vet inte om det finns några läsare kvar här på bloggen, men jag är fortfarande kvar och ska försöka hitta tillbaka hit till att göra uppdateringar lite oftare. 
 
Denna helgen var toppen när det kommer till mina två leksakssamlingar då jag hittade Lily Lightly - MLP och fem stycken MH dockor. De fem MH var, Viperine, Skelita, Draulaura (13 wishes) och två stycken dockor från "build a monster". Förutom bra loppisfynd så har jag även fått njuta av bra väder och visst är det härligt med sol, men det tar ju aldrig slut så att man kan få en paus med lite regn... Iallafall så ska jag bli bättre på att ta hand om bloggen och jag hoppas att du som fortfarande läser vill vara med på min resa med mina växande leksakssamlingar.
 
Ha det underbart!
 
 
Bildresultat för viperine monster high
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress